Blog > Komentarze do wpisu
Muszę to uwiecznić

Sylwia. Czyli jak sama nazwa wskazuje - milosniczka lasu ;-) Niezwykla osoba o niesamowitej psychice. Nielatwo ja zrozumiec, a jeszcze trudniej opisac.
Czlowiek o nieprzecietnej wrazliwosci, choc pierwszy, powierzchowny odbior nie wskazuje raczej na te wrecz nadwrazliwosc. Samotniczka z wyboru- po wielu, glownie dzieciecych, toksycznych przejsciach z osobami, ktore zadaly jej rany wykazuje tendencje do izolacji, niepewnosci siebie i nieufnosci. Nielatwo wkupic sie w jej laski, a jeszcze trudniej zdobyc przyjazn. Jednak gdy juz zdolasz tego dokonac, wiedz, ze jest to relacja bliska, dlugotrwala, moze na cale zycie. Niewiara w ludzi laczy sie u niej z ogromna miloscia do wszelkiej masci "braci mniejszych"
naszego gatunku, zwlaszcza psow. W ogole- jak juz sugeruje lacinska etymologia jej imienia- jej naturalnym siedliskiem jest swiat przyrody, tam czuje sie najlepiej, wolna i dzika, zespolona z natura, ktora wszak wszystkich nas uksztaltowala. Mimo swej nieufnosci i i dosc wyraznego podkreslania swej wolnosci, latwo popada w obsesyjne, uzalezniajace namietnosci milosne. (A moze pseudomilosne?) Najwazniejszy zwiazek jej zycia wpedzil ja w galopujaca depresje i mysli samobojcze. Silny, skupiajacy na sobie wszystkie nadzieje i zyciowa energie, ale palcem na wodzie pisany. To oszustwo sprawilo ze z duzym dystansem odnosi sie do wszelkich prob zdobycia jej serca (a o fanow jej urody nietrudno- ta bowiem jest u niej nieprzecietna) i nie otwiera sie latwo, slyszac zapewnienia o goracym uczuciu, ekspresowym zakochaniu sie i zapowiedzi dozgonnej trwalosci tej fascynacji.
Zycie swe codzienne traktuje troche jak marna sztuke teatralna- w ktorej trzeba zagrac dobra mine do zlej gry: w kontakcie ze swiatem zewnetrznym nalezy okazac usmiech, pewnosc i zyczliwosc, podczas gdy w rzeczywistosci maska ta kryje krucha, troche bezbronna, delikatna istotke, spragniona czulosci, poczucia bezpieczenstwa i bezwarunkowej aprobaty swej osoby w pelnym wymiarze.
Ambitna, choc z podcietymi skrzydlami, tak wiec trudno sie jej wzbic na wyzyny swych mozliwosci. Nie wierzy w nie. Ze swa emocjonalnoscia, wyostrzona wyobraznia i zmyslem artystycznym kocha sztuke i to, co wzniosle. Sentymentalna, a jednak czasem wulgarna- bawi ja dosadny humor, nie powstrzyma sie czasem przed siarczystym przeklenstwem. Lubi tanczyc, bawic sie i pic. Chyba glownie po to, by zapomniec choc na chwile o swej marnej egzystencji...
Czasem wydaje mi sie zgorzkaniala, zdesperowana, wyprana z woli zycia, pozbawiona wszelkich zludzen, moze nawet wyrachowana i nieco cyniczna, niemniej nadal na pytanie "Kim jest?" pierwsza cisnaca mi sie na usta odpowiedz to: "Po prostu dobry czlowiek" :)

 Napisane przez Yavosza.Dziekuje jeszcze raz za ten jakze trafny opis mojej chorej osoby hehe.Nic dodac,nic ujac,cala ja hehe

 

piątek, 15 lutego 2008, ally_mcbeal

Polecane wpisy

  • „Who is Sylvia?"

    Who is Sylvia? Who is Sylvia? what is she, That all our swains commend her? Holy, fair, and wise is she; The heaven such grace did lend her, That she might admi

  • 22 lata minęły....

    Stara dupa jestem.Urzadzilam urodziny i byly one the best of all.O 19:00 zaczeli sie wszyscy schodzic, a pozniej zamiast jechac do clubu do normalnego miasta-wy

  • Change

    Nowy rok zaczął się pięknie.Po raz pierwszy spędziłam go z mężczyzną u boku.Pojawiła się dawno umarła nadzieja na to, że nie umrę w samotności, że będę z kimś..